Dessa dagar !

2014-02-02 @ 19:56:26 | Allmänt
Hejsan bloggen!! 


Har ju inte bloggat på några dagar! 






I onsdags var jag ledig och då bowlare ju jag sen blev det utgång i stan på sturehof. 


I torsdag fick jag shoppa av Ken alltså han att han sa "jag kan gå med när du shoppar" dvs inget tjat och gnäll om att inte gå i affärer ! :O kors i taket. 

Ryp första gången han sa att jag fick shoppa i flera timmar och han skulle bara gå bakom liksom!! Wow. 


Efter det såg vi på bio!! Den med Leonardo DiCaprio!! Den var bra. 



I fredags jobba jag typ bara, 



I lördags jobba jag sen blev det utgång!! Det var skönt !! 
Det car som en klassfest där! Mkt skojigt !! 




Nu kobbar jag !!






Idag träffa jg familjens Niss bedårande kattungar !! :DD 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback