Ingen sömn idag heller !!

2014-02-08 @ 08:47:10 | Allmänt
Nope. Då var det dags igen!! 

Har inte kunnat sova inatt. Dock tror jag att jag typ somna nån timma! Tyo låg och halv sov... 



Men vette fan. 




Jag fär skylla mig själv ... Tog mina tränings piller igår och försöker liksom balansera dessa, ganska svårt,,, 

Men har sovit i två dagar faktiskt. 


Så jävla skönt! Finns inget bättre än att sova.. 




För första gången på typ två månader kommer jag iaf komma iväg till stallet !! 




Sen ska mitt akvarium kanske komma och ska försöka hinna plugga innan jag åker och jobbar på restaurangen spm
Jag gör hela denna helg!!! 






Trevlig dag!! 



Fixade naglarna igår!! Får passa på nu innan praktiken börjar !! 
På torsdag gör ja ett nytt försök att fixa mitt hår också!! Längtar!! Behövs verkligen!! 



En JÄTTESTOR banan!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback