Love life!!

2014-02-09 @ 11:38:27 | Allmänt
Igår var det några kompisar som kom till restaurangen så det var kul då hann jag hänga lite med döm efter att jag slutat! 

Igår red jag det gick bra vi var bara två!!






Inatt lyckades jag somna!! Efter nästan två dygn som vaken. Jag vaknade även typ pigg av mig själv vid halv 10 så det var awesome. 

Det skulle aldrig ha hänt om det inye vore för dessa kapslar,.. 




Förra året började jag göra saker som jag velat länge vissa till och med flera år!! 

En sak var ex. Att jag ville bli medryttare. Jag ville fixa en häst söm jag kunde rida ut med osv. Vilket jag äntligen fixade förra året! 

Iår hoppas jah att många fler sådana saker händer, 


Det finns mkt jag velat göra eller ha länge som jag ska de till händer, 




Ex. Nu på torsdag ska jag lägga in extensions som jag velat göra i flera år, men aldrig vågat för att jag är rädd att förstöra håret enormt.  


Men jag måste prova !! Annars kmr jag aldrig sluta fundera över det!! 



En annan sak är dessa träningstabletter som jag velat prova mkt länge pch tagit reda på hur såna här saker funkar osv.! 

Jag vet inte vad jag tycker om dessa men ska prova ett tag till typ till burken är slut sen får man se. Sånt här är ju inye spec bra för kroppen,

Men jag är så nyfiken såå jag ville prova. 






Sen finns det många fler saker jag planerar!!! :)) 



Dessa var några exempel.








PS.  Jag älskar livet just nu. Mycket händer pch jag känner mig så glad !! Jag känner mig friare än någonsin!!! :)) 



Drömmar är till för att uppnås !! 







DON'T DREAM YOUR LIFE, LIVE YOUR DREAM! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback