Min vecka !!

2014-02-21 @ 11:26:52 | Allmänt
Förlåt bloggen för att jg inye har bloggat ngt!! Har tänkt flera gånger att jag ska göra det men de har inye blivit av.. Har typ inte haft tid,  



Den veckan skulle jag plugga och träna varje dag.. De har inte gått så bra... 


Har endast tränat en dag på gymmet! 
Sedan red jag ju en dag.,. 

Har tyå pluggat nästan vare dag iaf. Förutom två.. 



Har ine hunnit ... 




Den här veckan träffade jag Ahlm en dag det var kul! Vi hade typ inye setts sen dopet. 



Sen har jag bara tränat pluggat och jobbat,. 





Idag ska jg försöka hinna plugga och tvätta bilen. 


Sen jobbar jag i restaurangen hela helgen!!! 



Tappade även telefonen i måndags så den blev lite konstig men har vaknat till liv nu !!! 






Ha en bra dag!!


Mina nya träningskläder!! Neon orange tröja och skor!! Byxorna är lite gråa och neon gröna!! 
Dessa ska bli mina löparkläder men provade dom på gymmet!! 


PS; Mitt sötsug är värre än någonsin! Vet inte vad jag ska ta mig till!!! Mina träningstabletter skulle ta bort sötsuget!!


Icke. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback