Söndag!!

2014-02-23 @ 10:47:13 | Allmänt
Denna vecka skulle jag plugga och träna typ varje dag. 

Men det har jag ej klarat! Har inte haft lust med plugget så det har blivit minimalt! Har pluggat på jobbet och till jobbet mer än hemma,.. 

Jag har tränat på gym två dagar denna vecka och ridit en... 





I fredags fick jah vara ledih!! Och det blev en kul kcäll!! Spenderades med Alex o Elin o Ken! Vi bowlade på olearys för första gången ... Sen gixk vi till beyggan sen avslutade vi på Corner  !! 


Tack för den grymma kcäll herr boss på jobbet som lät mig vara ledig!! 





Igår körde jag även ut till mamma för första gången!! Såå sjukt fint där!! Helt sjukt. Jäklar vad hennes trädgård kommer bli grym i vår !! Alla hennes blommor och plantor på tomten aom de innan har fixat!! 

Passar mamsen perfekt!! Sjukt fint!! 




Igår jobbade jag på Koh Phangan det ska jag göra idag med !! 




Ikväll kommer en uppdatering igen då jag berättar om ett beslut jag kmr att ta idag!! 






Trevlig dag!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback