Åh skönt.!

2014-01-19 @ 21:01:34 | Allmänt
Det känns som jag har varit ledig hela helgen fast samtidigt känns det som jag är as trött och less efter denna Helgs arbete. 


Imorgon är det min "off" vecka i Sigtuna varannan vecka jobbar jag bara två dagar, eftersom det är bara 75% på kvällen så har vi färre dagar, isy för dessa skit halv dagar, skönt!!!! 




Idag har Wielma träffat sin nya pojkvän, 
En vit chihuahua/ dvärgpinscher. Super söt! 


Wielma ska dit imorgon igen, :) 


Imorgon ska jag även träffa lina vi ska fika, 
sen ska jag åka och jobba på söder!  






Under nästa vecka ska jag försöka plugga, träna, jobba, träffa kompisar, 

Nästa helg är jag ledig dock jobbar jag på söndag på koppan. De hat jag inte gjort på hela månaden, 

På lördag ska jag o Ken träffa hans farsa och flickvän vi ska käka middag i stan sen se teater ! Mkt skojigt !! :D 





Trevlig kcäll!! 



Min sista smak av pepparkakor tills nästa jul!! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback