Aj som faan!

2014-01-03 @ 15:38:23 | Allmänt
Idag åkte jag till Väsby och skulle rida! 

Det gick inte så bra.



Vi valde mellan ttp 7 olika hästar som vi kunde rida. 

Enligt de andra aå var två st aom stod tillsammans väldigt lugna o mysiga att rida och vi skulle rida barbacka så det tyckte vi lät bra. 


När vi väl kom till hagen var det extremt lerigt och ci fastna och kunde knappt gå. 



När vi fått ut våra hästar så kröp ett litet russ ut under staketet !!!! 



När vi väl fick in den o skulle stänga så rusade 6 st hästar på oss pch tre lyckades komma ut. 




När vi väl fått in dom igen oct hade precis kommit upp på våra hästar barbacka aå atod det två andra stora hästar bredvid vägen där vi hoppa upp som var extremt pigga och taggade helt galna hästar . ! 

Men våra verkade lugna så vi hoppa upp en då. 


Efter en minut får min nått jävla glädjerus med mig på och börja skena samt sparka bakut och var helt galen. 

Tillslut flög jag av. 

Och hästen fortsatte vidare runt oss med sin damp attack så lika bra att jah åkte av i början. För den hade extremt mkt energi. .. 


Tur var det en liten islänning så jag flög inte aå långt!! 


Ramla på knäna och armbågarna. 



Har sjukt ont i knät helt svullet och kan knappt gå eller ngt!! 





tänkte sjukanmäla mig men har inye jobbat på hela veckan och ville verkligen 


Så får se he detta går!!



Bilde från idag!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback