Amen jo

2014-01-21 @ 22:09:17 | Allmänt
Idag åkte jag med wielma till hennes pojkvän det blev lyckat . 


Sedan hae jag försökt plugga och städa gick inte bra. 



Sen åkte jag till stallet pch eftersom min ridlärare är ganska trött på mitt tjat om att rida vissa hästar ex. Väldigt stora osv,. Så ville hon sätta dit mig odag och låta mig rida en jätte stor och pigg häst hit och dit som jag gillar... 

Och ja jävlar vad stor den hästen var, och i början vart jag lite nervös då den är tung och stark, vilket inte jag gillar . 

Men efter en stund så släppte det och den började gå fint då jag hade känt efter med den lite. 


Sen gick lektionen galant, ! 



Efter min amatör ridning där jag brukar rida när jag inte har lektion så är jag van vid de mesta!

Storleken har ingen betydelse för mig!! 






Men det var kul idag. 




Nu vet jag inte vad jag ska göra ... Har ingen lust med ngt, 



Har knappt ätit ngt idag så är hungrig men finns inget jah vill äta hemma, 


Noll energi. 





Trevlig kvöll


Wielma är så ivrig på att träffa pojkvännen 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback