Första sjukhusvistelse!!

2014-01-05 @ 15:35:35 | Allmänt
Eftersom jag ramlade av ordentligt i fredags så hade jag extremt ont i nacken i lördags samt mitt knä. Men de tänkte jag inte var nån fara då det bara var extremt svullet. 


Efter mycket om och men så valde jah att åka till sjukhuset för första gången när jah har gjort illa mig. 



Usch. Aldrig mer. 



Hade ingen aning om vad som skulle ske, 



Men det var inte kul!!!! 




Började med att känna och klämma på mig sen kom en ung kille och drog av mig byxorna och frågade om han fick stoppa sitt finger i mitt arsle!!!!! 

NEJ TACK! Sa jag. Då slapp jag det 



Sen fick jag ligga i två timmar på en sån rull bar bår. Med nack skydd .

Tillslut började jag bli väldigt kissnödig och fick inte gå på toaletten eller ens sitta upp. 



Tillslut fick jag röntgas och sen skulle jag vänta ytterligare en timma på provsvaren.


Då sa jag att jag måste kissa !!! Så det skulle precis förberedda så jag fick kissa i en skål. Super kul!!! 


Men precis då kom provsvaren och jag fick gå på toaletten !! Vilken glädje!! Hade legat still i flera timmar! 

Jag flög upp så jag var ytterst nära på att kräkas och svimma. och sen kom det glädjetårar! 




Sen var det bara springa på toaletten och springa därifrån! ALDRIG MER!





Ingen fraktur hade jag iaf!! 


Går inte smärtan i nacken över får jag gå till sjukgymnast! 







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback