Fy faaan vad najs !!!!!!

2014-01-16 @ 17:12:05 | Allmänt
Idag fick jag beslutet om studiebidrag dvs INGET lån!! 

Jag fyllde bara i hur mkt jag kmr tjäna under denna halvår osv.  (Vad jag tror iaf) 

Då jag heller inte ska jobba så mkt!! Detta halvår. 



Fy fan vad najs får utbetalning två gr denna månad !!!! 


Och för första gången känner jag mig så jävla pank denna månad!! 


Dock har jag en del pengar på mina andra banker men de e mest sparkonton och där vill jag inye ta.!!





Idag har jag även varit ute med wielma i flera timmar. 


Först hälsokontroll hos veterinären då hon ska paras nästa vecka. 


Sen lång promenad med Malin. Sen lite fika och sen kom Ahlm.

Sen gick jag och Ahlm långpromenad och jag provade även Wielma att gå bredvid vagnen gick super bra.



Sen följde jag med mickis till frisören!! 






Och nu ska jag plugga lite. 


Sen kanske långpromenad med Pytte och sen ska jag på ZUMBA!! 






Trevlig kcäll!!!! 




Wielma älskar stt vara ute när det äe snö!! Hon kan vara ute hur mkt som
Helst !!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback