Lediga dagar!

2014-01-29 @ 10:55:56 | Allmänt
Nu har man jobbat två dagar. Innan jobbet denna vecka har jag fikat med Malin, pluggat och tränat. 
Har börjat träna på SW nu vid Ica Sätuna. Tänkte prova och se hur det känns. Eftersom det är nära där jag bor så är det skönt och mkt smidigare att bara kunna springa ned och upp hela tiden.

As skönt !!! 





Idag och inorgon är jag ledig.. 



Idag ska jag åka in till söder jobbet och vi ska käka middag och bowla !! Mkt skoj!!  



Imorgon ska jag fixa mitt hår hoppas jah!! :D 



Det är mina planer vad jah vet jag ska göra just nu. Får se om det händer nht mer! 





Nu ska jag upp och fixa mih för att hämta förrådsnycklarna !! :D 



så vi kan städa ur det förrådet i lägenheten för där ska valparna vara! 







Trevlig dag!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback