Lovely weekend !!

2014-01-26 @ 16:19:10 | Allmänt
Vilken härlig och händelserik helg jag har haft!! 

I fredags gick jag och Johanna på bio vi såg paranormal acticity !! Så kul! Sjukt längesen vi sågs som brukade ses väldigt ofta förut !! Som bloggen vet. 

Jag hann även med typ 45 min shopping. Köpte en skit snygg tröja, skinnjacka som var 50% skit snygg. Sen ett chansnings plagg kostade ändå bara 50kr har tänkt på en sådan länge så... 




Efter bion gick jag ut på Harrys och träffade Alex o hans kompisar. Sen kom även Ken dit fett full och rolig !! 

Men det var kul där många roliga människor! Det var typ Kens andra gång där så.. 






I lördags blev det en jätte trevlig kväll med Ken hans pappa och flickvän, först en mysig middag på en jättefin italiensk restaurang sedan gick vi på Jerry Williams sista konsert. 

Det var roligt!! Hitta på ngt jag inye brukar göra :) 







Idag har jag pluggat och nu är jag på väg till koppan och ska jobba!! Längesen jah jobba där, så ska bli kul!! :)) 





Bilder från i helgen !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback