Najs kväll!!

2014-01-30 @ 11:46:45 | Allmänt
Igår träffade jag på en hel del knäppisar.

Först åkte jag in till jobbet då vi skulle åka och käka och spela bowling. Jag vann såklart bland 8 pers... Fick triss lotter. Vann 50kr på den eller aa kens kompis skrapa fram det. Jag hade tre st aå alla fick en varsin, 

Bowlingen var rolig minst sagt. Många på mitt ena jobb är lite annorlunda .,........ Så aa ... Hahah ni akulle sett... 


Efter bowlingen spm var i årstaberg akulle vi ta oss därifrån och vi hitta ju inye ... 

Men sen lyckades vi hitta till pendeltåget och där träffade jag fler konstiga människor.. Fick en ny kompis... Haha 

Sen skulle jag hitta Ken och Olle aom var i gamla stan. 

På vägen dit träffade jag fler konstiga människor. 



Hela jag började känna mig konstig efter den där kvällen. Hade varit runt knäppisar hela dagen ! 



Sen hittade jag dom aå vi satt och drack i gamla stan en stund tills vi drog vidare till Philips ställe på söder aå käka jag åter igen och sedan drog vi till STUREHOF. 



Sen blev det nattbuss för mig och Ken!! 





Idag skulle jag fixa håret men blev lite missförstånd aå jah får vänta ytterligare två veckor....... Suuuuuuuuuckkk







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback