Nyårsafton!

2014-01-02 @ 12:03:57 | Allmänt
Nyår blev en riktigt lyckad kväll!! Den spenderades med lina och Ken vi drog hem till en kompis i Väsby som hade fest. Alla hade as kul och det var riktigt trevligt!!! 

Tackar Gud för att äntligen få nyårsafton lyckat!! 

Varje år försöker man verkligen så mkt att allt bara blir fel.. 


Förra året var jag o Ken hos mamma o käka hela kvällen sen drog vi hem till hans kompis där var det tusen ungar och det nyåret blev inte alls som jag tänkt mig. Ångest bara jag tänker på det. 
Jag var 19 år och vill då spendera det för den åldern jag är i.!!




Men i år blev det lyckat!! Jag är nöjd!!

Köpte till och med raketer detta år!! Har inye gjort det på flera år!! 


Men detta år ville jag satsa!! 







Igår när jag vakna var jah inte alls bakis!! Så jävla skönt!! 




Träffade Ahlm en snabbis sen gick jag hem o atäda och vänta in Ken!!




Bilder från nyår ! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback