Ohoooohhh

2014-01-12 @ 23:59:13 | Allmänt
Denna helg har såklart gått väldigt fort!! 


I fredags fika jag med Malin sen kom lina och vi fixa oss och föra ordentligt. 


Sen drog vi ut till Harrys det var tydligen 150 dagars men de var då de sämsta jag sett..!!! 


Men 18 åringar är lite mer lätt roade än 20 åringar!! DAAAMN ! Vad jag saknar den tiden!!! 




Lördagen käka jag o mina bästa Ken och lina middag hos oss. 


Sen drog jag o Ken till en kompis som hade fest, lina ville tyvärr inye med! 


Jag o Ken och dr andra drog sedan ut till bryggan. Och ja vad säger man. De ena stället sämre än det andra, ! 


Dock var det bara äldre på bryggan. 

Men kvällen blev jätte trevlig ! :)) 





Idag är det söndag och jag o Ken har slängt ut julen. 




Imorgon är det skola igen.. 




Detta lov har jag verkligen gjort mkt på! Träffat många vänner!!  Och varit mkt mky ledig!!! Lovet har varit långt och skönt!! 




Jobbar ttp hela nästa vecka. 




Trevlig kcäll!!




Ena bilden är från fredagen den andra lördagen!! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback