Denna sommar hittills!

2014-07-22 @ 15:35:56 | Allmänt
Den här sommaren har endast bestått av jobb och njuta av livet!! 

Alla pengar går till alkohol, mat och glass!! Samt en massa bad!!

Mkt häng på våfflan har det blivit också!! 





En så länge har den här sommaren carit bra !!! Trots massa regn!! 




Jag hade en grym födelsedag !! Hade flera firanden! Allt blev väldigt lyckat iår och för mig är min födelsedag viktig att den blir bra!! Mer än nöjd. Galen kväll blev det iaf!! 
Alla som var inblandade verkade väldigt nöjda och alla verkade ha skit kul!! 

Jah minns inte så mkt! Men jag verkade ha väldigt ! Speciellt av dey jag minns!  




Bilder som är tagna hittills denna sommar!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback