GRÖNALUND

2014-05-28 @ 17:54:54 | Allmänt
Förra veckan gick jag i skolan typ hela veckan. 

Det är alltid kul att gå i skolan när man har sista lektioner och är klar med allt plugg samt lämnat tbc alla böcker ! 

Jag fick reda på mina betyg också och jag är hyfsat nöjd!! 


Psykologi: A 
Etik o livsfrågor: A 
Specialpedagigik: B 
Vård och omsorg: B?C? 
Psykiatri: C 


Helt okej enligt mig!! Nu är det även svårare att få bättre betyg dessutom !! 



Denna helg var min jobb helg men jag tog ledigt i lördags för att fira Ahlm på grönan !! En helt underbar dag !!! 



Idag har jag gjort en prövning i matte C wrtersom nu har de helt gjort om matematiken! Mycket svårare! Vilket är helt förjävligt.

Jag måste göra en prövning till, 

Men jag kommer få göra OM matte B ! Gissar jag på. Suck..... 

Vill verkligen göra matte C i höst så jag slipper skiten sen, läser nog båda samtidigt isf... 



Efter prövningen eller aa medan jag gjorde den var jag tvungen att springa ovh göra klart mitt sista DYSLEXI test!! 

Nja dyslexi har jag typ inte.. Men har koncentrationssvårigheter som gör att jah måste läsa om texter flera gånger för att fatta osv.. 

Så intyg på det så jag får längre tid på HP!! Bara tacka och ta emot !! 




Ledig denna helg!! Kanske jobbar får se!!


Bilder från GRÖNALUND ! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback