Härliga livet!

2014-05-18 @ 17:21:57 | Allmänt
Förra veckan blev jag klar med allt plugg. VILKEN LYCKA!! 

denna helg har jag varit ledig och haft super trevliha dagar!  


Fredagen spenderades på våfflan med kollegor hela kvällen fram tills midnatt då jag avslutade på Harrys med lina!!


Igår var jag på olearys med lina mickia och Johanna vi bowlade ! 
Sjukt kul att träffa dom då det inte händer särskilt ofta.!! Men hoppas åå mer nu när mitt plugg är över !! 

Grymt väder denna helg så underbart! Njuter nu!!



Nästa vecka går jag i skolan !! Och får mina betyg!! Har inte en aning vad det blir men ganska bra tror jag! 







Endast två valpar kvar nu som ska hitta bra hem!! :)) 


Imorgon ska de till veterinären sen åker första på dagen!! 


Tiden har gått så sjukt fort!!

Dessa kvar !! 



Denna ska vi behålla! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback