Inga planer !!

2014-05-30 @ 08:51:38 | Allmänt
Första gången på typ 10 år jag inte har några planer eb ledig fredag !! Wow... 

Dock ska jag träna och fixa mina naglar !! Kanske umgås med broder.. 


Igår ringde eb köpare och kom under kvällen och hämtade min näst sista spm jag har kvar!

Nu har jag endast en till tik att sälja sedan har vi hanen som vi ska behålla kvar !! 


Skönt !! Hon som åkte igår var väldigt jobbig ! Extremt livlig!! 


Dessa två är mkt lugnare på tal om hanen som somnar så fort man tar upp han i famnen!! 


Den här helgen är jag ledig från Sigtuna!! Så jävla skönt. Nu känner jag mig väldigt less efter denna vecka! Brukar inte känna så men nu har det vart så mkt där...



Imorgon aka jag o lina dricka hela dagen. Sätuna festivalen och Sen grilla och sen krogen!! 
 

Söndag ska jag ut till mamma och ta med nig alla djuren!! Hundarna ska få träffa katterna och kaninen ska få stanna över sommaren ! 





Trevlig dag!! 
 

Dessa två är kvar !! Den vita stannar

Hon åkte ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback