Regn mera Regn!

2014-05-12 @ 00:13:24 | Allmänt
Jag älskar regn! Då kan man göra en massa andra saker !

Nu är det perfekt att det regnar och det fina vädret sparas tills jag är klar med plugget!! 


Jag krigar just nu med de tre sista uppsatser! Dom ska vara klara till senast onsdag har jag bestämt !! 



FAN vad underbart det ska bli sen att slippa plugget!! 

Jag ska träna varje dag, baka, städa och börja fixa här hemma!! 

Ska bli så underbart att bara vara och inte känna sig stressad över saker !! 

Kunna ha tid att ta hand om sig själv!! 

Längtar Såå mycket att jag knappt klarar av att plugga då jag är så övertaggad!! 






Hoppas på att alla valpar blir tingade snart också! Det har ringt några iaf! 

De blir 7v idag!  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback