Första snön!!

2014-11-06 @ 16:46:37 | Allmänt
Ååhh vad kul och mysigt med snö!

Längtat faktiskt!! Men ändå vill Jah åka utomlands en vecka innan vi drar till Idre!!

Vilket hade varit väl behövligt!! Men ver inte om Jah hinner det!


Nu har snart tre veckor gått av min praktik!! 

Och de har gått bra!! Lite rörigt osv med vissa saker .. Men Jah är tålig så de går. 

Jah trivs ganska bra och det är väldigt intressant på min avdelning händer en hel del grejer !!

Väldigt dramatiskt !!

Men är trots allt på Akuten- hjärtkliniken så! 




Förra helgen blev toppen !! Vilken kul och trevlig helg det blev!! 

Jätte kul att äntligen få komma ut med mickis igen!! Första gången på typ två år.. Vi var liksom ute jämnt :/ 



dock blev aldrig middagen pö söndagen av men det var bara bra för Jah la mig halv 8 på kvällen var dödstrött ... 




Nu sitter jag på söder efter typ tre veckor ! 

Super trött... Behöver plugga men måste hit !!


Imorgon jobbar Jah dubbelt 07.00-23.30 har blivit en del sådana pass!!

Kansk dubbelt på lördag också... 

Jobbar just nu 15 dagar i rad är inne på min 4e nu.. 

Trevlig helg!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback