Kaos helg ..

2014-11-10 @ 21:55:26 | Allmänt
ÄNTLIGEN!! Jag vaknar upp till en bra dag!! Känns söm evigheter sen!! 

Allt började redan i fredags när Jah skulle hämta min bil från polering då visade det sig att de inte alls polerat den helt och hållet. Så den fick stanna lvar över helgen. 

Jag jade massor med planer denna helg och de blev skit jobbigt för mig att lösa det på andra sätt ..! Låna Alex bil pappa hämta och lämna osv mamma också med på en hörn .. AA fan... 

Men sedan tappar Jah toaletten på White Room söm tog priset.. 
Funkade inte på ett dygn vilket orsakade extremt mkt kaos.. 

Tur som fan började den funka igen!! Det gjorde allt lite lättare !! Eller vääldigt!! 



Idag vaknar Jah upp glad äntligen.! Mobilen funkade och min bil är klar imorgon. 

Jag har sagt upp mitt schema i Sigtuna och dom som ska hyra lägenheten har blivit godkända. Eller AA min ansökan. 

Så nu är de största bitarna färdiga! 

Söder jobbet ska Jah nog ta med mig.. 


Nu är bara små grejer som ska fixas !! 

En hel del.. 
Bla. 

Säga upp min ridning och gym, kastrera hunden, göra klart skolan, packa och planera datum för att lämna saker och kaninen ska vara i Dalarna hos en kompis lilla syster, och Aa de var lite iaf.




Nu är det sista veckan på praktiken !! Äntligen snart klart!! Har inte kunnat träna eller plugga typ ngt. 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback