Ledig!!

2014-11-01 @ 09:32:23 | Allmänt
Ååhh!! 

I torsdags var jag äntligen ledig en dag men Jah skulle jobbs denna helg men har bytt så jag slipper det och är därmed ledig denna helg !!

Så jävla underbart !!! 


Det kommer bli en bra jävla helg !!



Igår gick jag och Ken ut och åt middag i Uppsala väldigt mysigt ställe !! 


Idag ska jag äta middag och ut med mickis förhoppningsvis 


Imorgon ska jag käka middag med kollegor.! 


Sen blir det en Helvetes vecka !!




Jag har tränat en gång denna vecka . 


Men idag behöver Jah plugga !!!!!! 
Har inte gjort det sen praktiken börja för typ två veckor sen !! 


Idag har jag lust att bara ligga i sängen och kolla på film och svulla !! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback