Panik stressss!!

2014-10-15 @ 15:31:26 | Allmänt
Oh herregud ! Mitt andrenalin går i 110 just nu!

Känner mig så jävla stressad, panik, ångest, nervös! 

Allt på samma gång!! 


Jag är stressad över skolan, mina uppgifter osv men framförallt att Jah ska börja fyra veckors praktik nästa vecka!!!

Jah ska ha sånt där mördar-Svensson schema där Jah börjar 7-15.30 !! Kommer få gå upp 05.00!! Då jag har min praktik på Danderyd sjukhus! Och åker kommunalt !!! 

Sedan ska Jah hinna jobba på mitt jobb! 


Samt har panik, stressad och ångest över flytten !!! Mest ångest för att jag måste hyra ut lägenheten till någon annan! Det är liksom min baby!! Som om jag skulle lämna bort mina hundar en tid ALDRIG! Nä detta är väldigt svårt !!! Hoppas det löser sig iaf!

Har inga problem med att låta den bara stå ! Men den kostar en hel del varje månad så det hade varit skönt att slipper det!! Ett tag. 


Hoppas att vi hittar en bra person bara så jag kan känna mig lugn!!

Har redan börjat rata människor som inte känns bra!!! Fuck dom. 


En bild tagen på jobbet där jag nu varit i över fem år!!! Känns bara värre och värre.. Pga alla sur kärringar osv. Nu kan Jah bli hemförsäljare men ver inte om Jah pallar det heller!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback