Praktik!

2014-10-23 @ 13:12:40 | Allmänt
Det är kaos mannen. 

Totalt kaos i mitt huvud just nu. 


I tisdags började praktiken och det var brutal ångest på alla sätt! Gå upp halv 5 på morgonen, jobbade sent dagen innan, 1-2 h sömn och första dagen ... 
Panik. Inte jobbat dag på typ hur länge som helst osv.

Men Jah överlevde !! Fick vara med om en del!! Båda levande och mindre levande personer ... 


Jag är på Danderyds sjukhus Akut hjärtmedicin! Där alla som har problem med hjärtat, smärtor osv ... Även med andra sjukdomar också.. 


Gabska spännande faktiskt ! Trivs rätt bra!! Så det är kul. 



Jag har överlevt gabska bra iaf. 
Det är väldigt stressigt för mig just nu.

Hålla koll på praktiken, mina två jobb och plugget samt mitt liv liksom... Hundar osv 


Jah kommer jobba en del dagar dubbelt .


Jag är endast ledig 2 dagar utav 30!

Då mitt praktik schema synkar så bra med mitt jobb schema !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback