En uppsats om dagen

2014-09-21 @ 16:17:08 | Allmänt
Den här veckan har jag skickat in 6st uppsatser !! Fan vad jag är grym!!!!!! 

Dock har jag ej fått svar på om de är bra eller dåliga än så det återstår att se ;på hoppas på att de inye blivit för slarviga bara!!!


Men tror jah fått med det mesta.. 


Den här helgen har jag varit ledig! 

I fredags käkade jag lunch med Carro som var på besök från Dalarna! 

Sen var jah ut med Lina o nattis!

I går firade jah o nattis en kompis


Den här helgen har vi stött på en massa knäppa människor sjukt mky idioter ute denna helgen... 

Har nog aldrig kännt mih så less på människor som jag gör efter denna helg!! 



Nu är jag på väg till söder jobbet men som numera ligger i ttp Liljeholmen.. Eller Aa nånstans ... 






Jah ska fortsätta att plugga sjukt mkt aå jah blir klar med min utbildning eller Aa alla uppsatser i oktober istället för december !!! 


Heja heja!! 


Bilder från helgen! 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback