Förkyld !

2014-09-17 @ 11:19:11 | Allmänt
Nu har jag vari förkyld i över en vecka ! Inye dunder förkyld men lite sådär irriterande förkyld !!!

Denna helg jobbade jah men gick ändå ut fredag och lördag !! Det var en ganska kul helg!



Nu har jag varit ledig i två dagar och det har varit super skönt ! Har verkligen tagit reda på dessa två dagar! 

Ganska bra iaf !!



I måndags städade jag och sen käkade jag o Johanna Maasaa kräftor !! 
Tog tid att hitta dom jävlarna var typ slut överallt !! 


Sedan på kvällen såg jag åå tv! As skönt händer ju så sällan !! 



Igår satt jag o plugga hela dagen sedan åt jah o lina middag på corner (haha) och därefter åkte vi långt åt helvete i Uppsala för att hälsa på hennes moster !!

Jag har inte varit hos henne på 9 år!! Inye träffat alla hennes barn heller på dom åren. Några hade jag inte ens träffat ! 






Bilder från dessa dagar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback