September ...

2014-09-09 @ 15:39:28 | Allmänt
Redan september!! 
Denna sommar gick verkligen fort!! 

Men en del har man hunnit med!! Och en hel del bad dagar har man hunnit med!!




Jag har fullt upp. 



Det är valp kurs varje söndag som jag nu har en gång kvar på!!

Det har verklugen varit värt det!!

Jättekul. 



Sedan har man försökt med plugget går väl sådär!! Ligger rean lite efter...


Förra veckan hade jag ont i huvudet i flera dagar... Och denna är jag sjuk... 

Träning går det ännu sämre ned... 

Men min motivation har verkligen varit på NOLL!! 




Denna helg har varit väldigt rolig!! 




Fredagen var det utgång som vanligt.. 



Lördagen firade vu katri vi var på söder sen åkte vu till Södertälje (fyra år sedan) 

Träffade en massa gamla kompisar så det var sjukt kul!!! 


Får inte dröja 4 åt till!! ;p 


I söndags firade vi Alina 1 års dag!!






Lite bilder från helgen!! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback