Semester Turkiet-bodrum

2015-08-21 @ 23:03:53 | Allmänt
Då har jag haft min andra veckas semester nu då. !

Efter mycket om och men så blev det en resa till Turkiet-bodrum, gumbet . 

Planen var från början att dra till magaluf . Allt utom Turkiet. Självklart slutade med en spontan resa till Turkland. 


För två år sen sa jag ALDRIG mer Turkiet. Av flera anledningar och nu har jag gjort tvärtemot alla dom. 


Vi hade ingen aning vart vi skulle. 


MEN HELVETE VILKEN GRYM RESA!! 


Nu vill jag inget annat ön att dra tbx till samma ställe!!!! 


Festerna, klubbarna , människorna allt var grymt !!!


Jag har tur som ska dra tbx till Turkiet och fortsätta festandet om två veckor dock till Marmaris men det ska tydligen också vara ett av bästa ställena ATG festa på i Turkland.. 


Hade ingen aning..   Hoppad det blir lika grymt !! 




Nu när vi åkte till Turkiet förväntade jag mig den värsta resan och tänkte att jag lär kräkas på Att åka tbx två veckor senare!


Men ack så fel jag hade !! :D skönt det. 




Denna resa blev allt ifrån lugn och harmoniskt!! 

Full fläkt, fest, drama och roligheter varje dag !!  Helt sinnes. Kaos.. 

Fyra dagar i streck festade vi 23.30-06.00 sov 3h varje dag. Ändå var man inte trött. 

Dansade hela nätterna ! Har inte känt mig så ung på länge!!! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback