Najs helg

2015-02-01 @ 08:41:07 | Allmänt
Skön helg har de varit!! 

Mamma har vart här åker hem idag, hon har hjälpt mig med massa saker som Jah skrev tidigare. 


Igår bowla vi jag lyckades hålla mig glad hela kvällen trots att det var min sämsta bowling gång. Men de pratar vi inte mer om.. 



Äntligen ska hundarna åka hem även om jag kmr må piss. Men det kmr underlätta en del!

Kommer bara behöva åka en gång till jobbet ist för två gr på morgonen nu!! Exempelvis... 

Det har varit extremt stressigt osv att ha dom här kan jag säga!! 


Och nu kmr jag jobba sönder denna månad så finns ingen möjlighet att ha dom... 



Jag är ganska stressad just nu, 
Hade behövt jobba med söder jobbet denna vecka och pluggat till skoter kortet men har inte riktigt kunnat/haft tid.


Så ska plugga idag på morgonen och under dagen lär jag ha tid med!



För ikväll gäller det!!! 




Imorgon ska Jah jobba med Carro+åka längdskidor+hon ska sova hos oss så det blir kul. Kmr vara kaos på jobbet imorgon pga bandet som kmr igen men det är sjukt kul att jobba då. 


Nästa helg kommer lina ett par dagar så det ska bli awesome!!



Usch vad jag kommer sakna er!! Ska försöka göra allt för att inte börja må dåligt igen!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback