Äntligen!!!

2015-01-31 @ 09:34:11 | Allmänt
Äntligen börjar den här skit depressionen försvinna!! Äntligen börjar jag se ljuset i tunneln !

Den här veckan som var har varit kaos! Värsta veckan på hela året ;p 

Men nu har allt äntligen börjat lösa sig och blivit bättre!! 


En sak från början var ju problemet som blev med hundarna som jag inte hade räknat med.. 
 Där sjönk Jah ned direkt. Sjukt jobbigt blev allt, 




Den här veckan har jag kommit igång med söder jobbet, skoter kurs, och har varit ute två gånger denna vecka!!
Det har varit kul!! 





Nu är mamma här as skönt!! Köpt mat, lagar middag, bakar, tar hand om hundarna, kör oss till jobbet osv. Frukost.. 


Så jävla skönt !!







Har ju även fått några st stalkers efter mig, eller Aa typ hela fjällets brudar!
Sjukt roliga typer. Vissa gråter och andra skrattar ni kan ju gissa vad jag gör!

Man får ju faktiskt skylla sig själv. Haha 
Började terrorisera på jobbet osv. 

Men trevliga är dem. 

Bäst att skriva de eftersom de kmr garanterat läsa detta!


Lapp som satt på min bil från dom innan de hade presenterat sig. 







Kommentarer
Postat av: ST

Bra där buppis! 😂

2015-01-31 @ 14:14:27
Postat av: Grabbarna i 336

Vi är rätt snälla när man lär känna oss.

Vi hörs...

2015-01-31 @ 14:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback