It's all about me.

2015-01-22 @ 10:17:49 | Allmänt
Jag brukar få sån här "vinterdepression" varje år. 

När livet känns surt oavsett. Varje dag..

Man kan säga det som jag har "svår PMS" 

Som jag har haft i över en månad nu. 



Det är svårt när man är borta från alla sina vänner osv då blir det ännu svårare att komma ur detta och vara glad några stunder... 

Jag har ju Ken men han förstår ju intr riktigt detta ;p så är svårt. 




Jag drömde inatt om att jag åkte hem en sväng . Det kändes bättre. 


Men hinner inte åka hem nu...  Mamma kommer nästa vecka och hämtar hundarna vilket kan göra att jag kör ned mig helt för just nu är dom den enda glädjen i mitt liv. 


Men kanske blir det bättre då jag kan göra mer saker osv och slipper tänka på dem. 

Fast sen blir det bara jobb så då kanske jag glömmer bort smärtan och vips så ska Jah hem en sväng iaf i mars!! 









Visste ni att ha vinter depression brukar göra så man har svårare depression än de som försöker ta livet av sig osv, en vanlig depression. 

Men trots de är de inte många med vinter depression som försöker de då dessa personer vet att de kommer gå över efter en tid, det finns ett slut. 
Det finns hopp!! 


Jag ska försöka ta mig till gymmet! 
Så brukar jag må bättre. 
Svåra att ta sig dit bara. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback