Snö kaos !!!

2015-01-11 @ 12:01:45 | Allmänt
I måndags och tisdag var Jah ledig. 

I måndags var det afterski med bandet som nu åkt men kommer tillbaka senare på säsongen så blir det ös igen!! 


Den här veckan har jag jobbat mkt. 


Har hunnit jobba på tre olika restauranger !! 


Har jobbat dag/ kväll 

Hade ett utbildnings gäng i veckan mkt trevliga unga personer som ville att jag skulle följa med ut och festa med dom. 

Men Jah tacka snällt nej. 


Eftersom dagen efter / igår skulle Jah börja 10.00 och sedan ha ett bröllop på kvällen! 


Väääldigt roligt !!!!! Jättekul ! 




Dock har Jah jobbat nu ca 40h på tre dagar.


Sovit typ 10. 




Är dödstrött idag!! 


Ikväll är det personalfest! 


Imorgon jobbar Jah kväll och blir ensam med ett gäng då. Första kvällen ensam. 



Idag är Jah ensam på en av restaurangerna !!

Gör mat osv på denna skit kul!! 







Igår var det en rejäl snöstorm. 


Jah körde av vägen osv ! 
Det var totalkaos . 


Dock var detta på morgonen innan snöstormen!

På kvällen var det mkt värre men då höll Jah mig på vägen!!



Vi fick typ en halv meter snö... 

Ringde chefen flera gånger ich visste inte vad jag skulle göra !! 



Bilder från igår ! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback