Vinter depression

2015-01-21 @ 14:12:24 | Allmänt
Innan vi åkte till Afrika var Jah as taggad på sol semestern och Idre resan. 

Tänkte det är bra att åka till värmen så kah kanske slipper min årliga "depression" Jah brukar få under vintern. 

Men när Jah kom tillbaka fick Jah ist grov ångest osv... Blev inte bra. Riktigt bakslag . 

När vi sedan kom till Idre och Jah hade mest ångest över drt hela blev det dessutom problem med hundarna som jag Inte räknat med så det gjorde ju inte situationen bättre ... 


Nu har vi varit här över en månad. Jag känner fortfarande ångest och hemlängtan ibland pga min ångest. 


Ibland har vi roligt osv då känns det bra. 

Men Jah är fortfarande ganska instabil och väldigt lätt irriterad och känner fml. Ibland... 

Hoppas drt blir bättre! 


Men som sagt trivs bra här så vill inte hem. 

Men ibland är drt jobbigt utan sina kompisar osv. 


Speciellt att vara ifrån Lina!!! 


Hade behövt åka hem en sväng nu men Jah hinner inte de innan högsäsongen kommer igång ...





Lite bilder!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback