Nu var de längesen !

2015-06-09 @ 18:50:56 | Allmänt
Såhär längre brukar de aldrig dröja innan Jah bloggar!!! 



Men det pågår en hel del saker i mitt liv just nu!! 



Det är mycket med jobbet , förändringar som ska ske osv osv semester osv osv 
  


Håller på att renovera så det är mycket med de just nu!!! 



Skolan har jag börjat igen och läser en kurs i juni så jag har praktik osv!! Mycket med de just nu!! 



Och sen allt annat som sker runt omkring hela tiden!! 




Hej och hå!!





Under denna månad har jag hunnit vara i Göteborg för första gången , träffade brudar från Idre samt min moster sjukt jävla roligt var de!!

Sedan allt annat som jag nämde där uppe!! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback