Underbara dagar i Märsta !!

2015-03-11 @ 19:40:22 | Allmänt
Jag åkte hem i lördags och FYFAN vad najs det var!! Fan vad underbart och vad bra jag mådde !!!  <33 

Träffa nära och kära och ha det så jävla bra och roligt är fan oslagbart!! 


Kan inte beskriva glädjen och lyckan jag kände under dessa dagar!! 



Lördagen träffade Jah massa kompisar vi föra och drog ut. Crazy kväll hyperx200 !!  Helt sinnes. 

Men konstigt om man har sparat på så mycket energi under flera månader!!! 
Haha!!
 Fick äntligen min dag inne i stan och fick äta på Koh phangan SOM JAG LÄngtat!!


Hade även flera möten att gå på osv!!  




Men nu är man tillbaka i Idre en måndad till. Kanske åker tidigare ! Vi får se!




Bilder från i helgen!! 



Hade ju underbara bästa hyresgäster!  En fin Champagne fick man!! 


Bild från Harrys Jah inte minns att vi tog ! ;p










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback