Noll motivation

2015-05-12 @ 10:54:12 | Allmänt
Sen jag slutade på mitt förra gym så började Jah träna i centrum på fitness24/7 och jag har aldrig känt motivationen till att gå dit. Kommer sällan fram dit.. Gillar inte att gå till centrum i träningskläder, inget smink osv. Oftast så sminkar Jah mig lite innan Jah går men det är fett drygt!! 


Nu betalar jag bara 99kr/månad för Jah har ändrat till träna dag endast. 



Men kanske bättre att börja på träna mer som är dyrare men som har pass osv som passar mog bättre så jag kommer igång och träna med pappa som får drar med mih till gymmet och får mig att köra stenhårt varje gång. (Ibland för hårt) men vad gör de.

Just nu lär de aldrig hända förändring i min kropp (extremt sakta) isf.  Pga att jag tränar som en kärring. 


Går hellre längre promenader nu med hundarna ist än att gö till gymmet !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback