Tom

2015-05-09 @ 10:09:03 | Allmänt
Det var ett tag sen Jag bloggade!! 

Under dessa dagar/ veckor har jag påbörjat nya jobbet i Rosersberg numera. Det går bra ! Är helt okej !! Man anpassar sig snabbt och tänker inte mer på det.. 


Har även varit tbx i Älvdalen och hämtat min efterlängtade kanin Skrutt !! 
Som bodde hos en annan medan vi bodde i Idre. 


Sedan har Jah inte gjort så mkt mer än de vanliga.. En massa ärenden, påbörjat / fortsatt med renoveringen hemma osv!!!



Den här veckan har jag träffat kompisar typ varje dag som jag intr träffat sen förra hösten och sommaren förra året .... 

Så de är kul!!!!


Har även försökt gå på detox denna vecka har väl gått helt okej!! Laktos/ glutenfria produkter, lite socker, 




inget godis, läsk osv 



Den här helgen är jag ledig!! 

Men har inga planer!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback