Plötsligt så händer det!

2016-04-05 @ 23:03:59 | Allmänt
Mycket saker har hänt nu äntligen under ett par dagar !! 


Äntligen har dessa saker hänt/ blivit av 
Förmodligen pga lite "mindre" plugg just förtilfället 

Jag har äntligen från ena dagen till den andra kunnat ta in min häst från hagen utan problem... Vilket är helt sjukt... Fattar ingeting. Undrar om det är ngt fel på henne.!! 

Äntligen har jag ett hackamore till henne nu och prövat det o de verkar funka bra !! Äntligen. 

Jag har fått tag på det nya eventuella stallet ... 


Jag har helt plötligt gjort ngt Jah vela göra länge fixa mossa och räkor till akvariet ! Samt nyligen fått ancistrus bebisar (mal) 



Idag var jag även till gymmet !!! Så skööönt!! Blir verkligen aldrig av nu när jah har allt annat som går före .. Hästen nästan varje dag pch annars sitter jag bänkad hemma framför datan med föreläsningar ... 




Nu ska jag plugga har seminarium imorgon som kmr blir tufft ....., 




Tack och adjö!! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback