Skolan börjar imorgon

2016-08-28 @ 16:25:32 | Allmänt

Imorgon börjar skolan igen och ångesten är självklart på topp!!!
Jag skulle hellre jobba 12h pass varje dag en skola !! Nä skolan är kul!! Men jah är ständigt nervös för att jag ska faila!

Jag har haft en riktigt bra avslutnings helg på sommaren iaf!!
Vi drog en grym kryssning i fredags och igår fortsatte vi i Södertälje , var ngn festival osv där!!

Älskar att umgås med dessa människor ! Finns inga jag passar så bra med som dessa. Alltid lika roligt!!


Idag är det sista lediga söndagen och jag har en så länge inte gjort ngn nytta som jag borde! Ikväll blir de Tea party (haha) med lite vänner så det blir trevligt!!


Nåja. Då är man inte 100% ledig för än nästa sommar då!' ✌️



Jag tackar för mig nu lär jah försvinna under jorden! Har iaf haft en grym och händelserik sommar och kommer knappt ihåg allt man har gjort !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback