HAPPYY!!!

2016-12-15 @ 15:47:53 | Allmänt

ÄNTLIGEN!! Lite flyt i vardagen !! Och i plugget!!  Fy fan. 



Nån gång ska man ha flyt iaf!! Skönt !!! Hoppas dey håller i sig resten av året!! 


Nu har det gått bra i plugget då jag har blivit godkänd i en stor uppgift där stort sett alla fick IG . Då lärarna på denna skola ser mer att man får IG en G !! 
Sen har jag haft en av utbildningens svåraste tenta som man oftast får tragla med många vändor . Läkemedelsräkningen! Som många andra är man sämst på matte. Sen är det en sinnes störd räkning på flera olika sätt som man ska räkna på. Man känner sig som en jävla professor vill jah lova. 
Nåja. Sen den andra feta tentan jah gjorde samtidigt som hade med läkemedel att göra o diverse skit som jag räknade med att få IG på då den blev mky större å svårare än jah väntat mig. Jah satsade på LM den dagen. Men jah blev godkänd på denna med !! Vilket gjorde mig sjukt glad. 
Vilket betyder att jah kommer få en lugn jul och nyår !!! Tack! 


Sedan har jah nu sökt CSN och allt det där och de har visat sig nu att man får tjäna en del i månaden trots CSN nu. Såå jah kommer lyckas få ut en "fulllön" med CSN. Och ändå slippa jobba en hel del pass. 
Fett jävla värt !!! 


Så. Med detta innebär det att jah får en lugn jul och nyår och förmodligen en massa lediga dagar !!! Fy faaaan vad skönt !! 


Denna termin har och lär vata den värsta av alla!! Vi har haft typ fyra kurser och kurser på varandra . Samt dom två värsta kurserna på hela utbildningen och ally detta som har med praktik att göra . Shit . De har varit mkt !! 
Denna sista kurs verkar också bli fett chill !! 
Såå skönt . 


Hallelulijaaa 



Men trots allt detta o denna flyt är inte det värsta över . Jah väntar faktiskt svaret på den mest betydelsefulla tenta detta år. De är denna som bestämmer om jag får gå vidare nästa år . 




Vi håller tummarna ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback