Mer flyyt!

2016-12-19 @ 09:30:28 | Allmänt

De har varit glada dagar!! Och jag hoppas verkligen de håller i sig ett tag framöver !! 

Än har jag ej fått det viktigaste beskedet än.!!
Men blir det godkänt så har jah ett bra år att vänta !! Allt är förberett!  
Annars kmr ja fan avlida om de inte går hela vägen!! 

Såå jag hoppas alla mina tankar och planeringar inför nästa år inte är endast drömmar !! Utan att de faktiskt går för sig . Då blir jag glad ett halvår framåt !! 
Kan inte planera för ngt annat än de så de måååste bli som jah planerat. Isf lever jag lyyyx!!

Jag har även haft flyt med hästen!! Får se vad det blir för resultat !! Men inom närmsta dagarna får jah svar och då blir det en hel del förändringar !! Mer om det dååå.... 




Bra ledig helg hade jag iaf!! Trots att jah plugga typ hela helgen . Men inget stress... var även i stallet hela helgen. På kvällarna har kens kompisar varit hos oss och i lördags blev de utgång !! 
Igår åt jah ken Alex o Elin på koppan <3 men dock provade vi den i Uppsala som ska vara den sämsta vilket verkligen 
stämmer !!  Nåja De visste vi ju.




Nu ska jag upp å plugga inför seminarium på onsdaaag !! Sen blire ledigt från plugget !! Fy fan vad skönt de ska bli!! Eftersom jah klara tentorna som har omtenta i början på januari och resten klart för december sååå blir det fucking seeeemester flera dagar. !!
Om jag inte får leva i kraftig ångest när svaret förhoppningsvis (inte) kmr i veckan. Nää men de borde gå bra.  ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback