Ledigheet!

2016-02-05 @ 20:08:24 | Allmänt
Äntligen har jag fått vara lite ledig i två dagar efter att ha jobbat 12 dagar i streck 112h och 88h på 7 dagar! 

I onsdags fixade jag lite saker hemma lunchade osv... Köpte ny data !! Tack så hemskt mkt pappa som betalade ! 
Behövde verkligen ny!! 

På kvällen drog jag till olearys med några killkompisar 

Igår pluggade jag hela dagen sedan blev de middag ute och vinyl med några andra kill kompisar!!

I lördags var jag också bara med killar under kvällen pratade inte med en enda tjej faktiskt !! 

Vart är mina tjej kompisa någonstans? ;p jag fikade iaf med Malin denna vecka.
Annars är ju alla tjejer lika upptagna som mig typ så blir alltid sånt projekt att ses! 
Med killar är det alltid så enkelt! De hittar alltid på spontana saker osv. Bara gå utanför dörren och hänga på liksom!! 
Så skönt att jag bor så centralt ! 






Idag har jag ridit och städat!! 
Äntligen börjar jag och Rosanna bli mer samspelta i hoppningen !! Hon har kommit ned på jorden ngt otroligt !! 
Nu hoppar hon som en normal häst och fuckar inte ur hela tiden ! 

Fast det kan bara vara en bom på marken så skulle hon prompt "hoppa" över den ... 


Att sitta på Rosanna med hinder i närheten har alltid varit typ "WELCOME! TO TURKISH AIRLINES!! 
Spänn fast bältet och håll i dig!!  









Idag är det fredag !! 
Får se vad som händer ikväll !! :)) 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback