Uppdatering !!

2016-02-20 @ 20:57:40 | Allmänt
Shiit!! Det var 15 dagar sen jag skrev sist!!
Jag har verkligen fullt upp!! Hinner knte ens blogga fast de tar knappt 3 min... 

Bara för att jag känner mih stressad 24/7... 


Förra veckan hade jag mitt första seminarium så då var jag upptagen med det och jag klarade det!!  Det var på torsdagen.. 

Förra helgen blev gaaalen!! För mycket alkohol..!! 
Utgång i Märsta på fredagen sedan stan på lördagen. 
Massa människor iblandade . Flera sår och blåmärken. För mycket minnesluckor!  Hahah 


Den här veckan har jag kämpat med plugget och var ute igår !!

Idag måste jag fan hem och sova måste plugga och rida imorgon, 

Idag var jag säåöööö jävla bakis fick inte ett skit gjort.. Fy fan vad jag harmått  sedan jobb på det!  









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback