Äckliga ångest

2016-01-12 @ 17:26:03 | Allmänt
Har alltid lidit av ångest sen Jah var liten. Kan komma vid småsaker bara. 

Men man vänjer sig aldrig!!! 
Äckliga ångest som förlamar en och ständiga illamående . Förvånad att Jah ens kunna ätit. 

Att vara ensam är nog det värsta som finns. De har Jah alltid tyckt . Men att tvingas sova ensam nu är hemskt.. Och allt vad det innebär med att flytta isär. Fyra år som ska röjas upp... 

Men sånt är livet. 


Vet dock inte hur jag ska palla med skola och allt skit.nu ... 

Hur ska jag orka fortsätta min väg ensam i allt detta. 




Idag har jag gjort lite saker iaf, lämnat hunden hos tandläkare, gym, stall , lunchat, fikat och promenad.. 
Nu är jag hemma och väntar på att få tvätta . Och fortsätta grubbla över livet .








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback