Ångest

2016-01-11 @ 01:05:52 | Allmänt
Ångesten kommer när verkligheten hinner ikapp en.! 
Mycket ångestfyllda saker som pågår just nu. 
De dryga är att ena stunden känner Jah mig stark och taggad på allt som ska komma. Nästa stund känner jag att Jah vill krypa under jorden.
Lägga mig under täcket och låtsas som att jag inte finns. 

Inte alltid lätt att vara mig och hänga på i min ständiga orkanvind. 
Det är svårt för mig också. 

Orkar inte ens berätta om allt som pågår just nu . För mycket. 




I veckan kom Johanna äntligen ut till rosannas nya stall! Så vi låna en häst ovh tog en tur ut i typ -20 men super fint väder. De var härligt !! 
Efter blev det självklart Kina lunch. Längesen nu. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback