Bra kväll !!!

2016-01-30 @ 18:42:06 | Allmänt
Äntligen hade jag en riktigt bra kväll igår !! 

Umgicks med massa kill kompisar bara och de blev väldigt skoj!

Först var jag mer min bror och några sen drog jag vidare med några andra och sen vidare igen med ytterligare ett par andra och sedan avslutades kvällen med några andra igen! Hahah 

Slutade på BK iaf.. 


Mycket skoj var det ! Väldigt trevligt.

Snackade inte med en enda brud igår förutom Alex tjej som var med i början bara. Såg typ ingen jag kände heller..



Skönt att de känns så bra nu iaf. Ångesten har släppt den som är det värsta... 


Nu ska jag bara koncentrera mig bättre på plugget !! 


Imorgon blir det bara en massa plugg!! 

Idag blev jag tvungen att städa osvv 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback