Bra lön = tack och hej

2016-01-05 @ 15:09:19 | Allmänt
Denna månad samt dom senaste månaderna sen sommaren har jag fått en bra lön! 
Beror lite på ayy jag har en ganska bra grundlön samt jobbar kvällar och även ibland nätter. ! 


Det typiska är när man väl tjänar lite bättre en månad och känner YES nu kan jag spara halva lönen. 

Så kommer alla oväntade dyra utgifter samtidigt !! Så tack och hej för de extra pengarna jag tänkt Spara nu ska det gå till min stackars bil jävel och veterinär kostnader. 




I vår ska jag byta bil då tar nog över mammas bil. Hennes PRIUS aldrig varit något problem med hennes bil!! 





Över nyår åkte Jah tillslut till Dalarna till Carro skulle även till Sälen och kansk Idre men blev inte så. 
Bättre lycka nästa gång kansk.. 


Bilder från helgen 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback