Hjälp

2016-01-13 @ 12:16:56 | Allmänt
Godmorgon. 
Blir mkt inlägg på bloggen nu. Har alltid hjälpt att skriva av sig här. 

Ännu en kämpig dag att ta sig igenom.. 
Jobb idag också. 
Samt mindre än en vecka till skolan börjar .
Jag bli spyfärdig av allt detta. 
Trodde inte att jag skulle må såhär förbannat jävla dåligt !! 

Trodde faktiskt inte de. Stört. 

Nu står jag här som en idiot ist och vet knte vad jag ska ta mig till...  

Även fast jag har familj och vänner som stöttar en mkt hjälper det såklart .. 
Men inte hela vägen ändå. 
Har försökt sysselsätta mig och kommer fortsätta med de. Men de hjälper tillslut knte heller. Vill bara vara hemma fast de är egentligen de värsta fast ändå inhe . 

Nä som sagt trots allt trodde Jah inte skulle må såhär dåligt trodde de skulle vara en aning lättare. Men allt kommer upp nu från botten alla känslor och allt man har haft under dessa FYRA år!! 


Idag kom jag knappt ur sängen 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback