Hmm

2016-01-26 @ 20:59:05 | Allmänt
Hej bloggen... 

Vet inte vaf jag ska skriva.. 

Jag jobbar, pluggar, jobbar , jobbar lite till..  

Bara den här veckan jobbar Jah 84h,.. 


Sen kmr det bli lugnt i februari.,. 


Ångesten ligger kvar... Ist för att känna mig kvävd och illamående så har jag börjat känna mig rastlös ... Uttråkad .. 

Jag har varit singel i två veckor nu.

Och de ör absolut inte min grej... 

Vill ha ngn där... 


Men jag behöver vara ensam nu ett tag och lära mig de. Samt lära mig att slappna av!! Tänka på mig själv lite !! Hitta mig sjölv och komma ned på jorden.. 

Men inom snar framtid hoppas jag att jag hittar min själsfrände för resten av livet.. 


Om två veckor är det alla hjärtans dag och det blir nog den första 14e februari som singel sen 2007!!! 

Sinnes... 

Undrar vad jag kommer göra då.. Om man har ngn dejt eller sitter hemma ... 

Nåja.. 




Ska iaf försöka lära känna lite nya människor nu.. De kan jag iaf ta att göra!! Träffa gamla vänner osv... Göra annat och känna att jag får göra prexis som jag vill.... 


Men just nu vill jag inte ut,.. Kommer känna mig så utsatt.... Nu när det börjat komma ut att man ör singel ... 
Alla killar som ställt sig på kö liksom,vad  ska jag säga till dom? tyvärr killar kö systemet pajat på obestämd tid! ;p skämt osido.. 



Det blir nog bra tillslut ! När man vant sig vid ensamheten ... Måste bara inse och lära mig att de borde vara skönt att vara själv osvvvvv just nu vet jag inte hur man ör singel .. De är den... Könner mig forever aloone. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback